Multimedia

Scenariusz lekcji historii

2014-11-25

Scenariusz jest przeznaczony dla uczniów i uczennic gimnazjum. Jego celem jest przybliżenie wydarzeń rewolucji 1905 roku za pomocą (wspomaganej przez nauczyciela/nauczycielkę) analizy materiału źródłowego – druków ulotnych z epoki.

Na podstawie materiałów źródłowych uczniowie i uczennice przygotują krótką prezentację, w której zostanie przedstawione zróżnicowanie postaw politycznych w okresie rewolucji 1905 roku oraz sposoby argumentacji wykorzystywane przez ówczesne ruchy społeczno-polityczne.

Pobierz PDF: Scenariusz-Historia

Scenariusz w serwisie ISSUU:

Scenariusz lekcji historii. Fot. ze zbiorów Muzeum Tradycji Niepodległościowych w Łodzi.
Avatar photo
Opublikował/a:

Kasia Gauza

Akceptuję
Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych i funkcjonalnych. Dzięki nim dostosowujemy stronę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować cookies albo wyłączyć je w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.Dowiedz się więcej: ciasteczka.eu.