Multimedia

Scenariusz lekcji historii

2014-11-25

Scenariusz jest przeznaczony dla uczniów i uczennic gimnazjum. Jego celem jest przybliżenie wydarzeń rewolucji 1905 roku za pomocą (wspomaganej przez nauczyciela/nauczycielkę) analizy materiału źródłowego – druków ulotnych z epoki.

Na podstawie materiałów źródłowych uczniowie i uczennice przygotują krótką prezentację, w której zostanie przedstawione zróżnicowanie postaw politycznych w okresie rewolucji 1905 roku oraz sposoby argumentacji wykorzystywane przez ówczesne ruchy społeczno-polityczne.

Pobierz PDF: Scenariusz-Historia

Scenariusz w serwisie ISSUU:

Scenariusz lekcji historii. Fot. ze zbiorów Muzeum Tradycji Niepodległościowych w Łodzi.
Michał Gauza
Opublikował/a:

Michał Gauza

Akceptuję
Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje. Dowiedz się więcej jak je wyłączyć.